8:00 - 17:00 v pracovné dni.
Ako postupovať pri nahlásení opravy?
Prosíme Vás o vyplnenie vyššie uvedeného servisného formulára. Aby sa proces opravy urýchlil, potrebujeme vedieť:
- názov a model prístroja
- názov spoločnosti, ktorá opravu požaduje
- meno a telefónne číslo osoby, ktorú budeme kontaktovať (prípadne aj e-mailovú adresu)
- stručný popis poruchy
Na základe údajov z formulára Vás budeme kontaktovať a dohodneme detaily opravy (dĺžku, cenu a pod.).
Ako dlho bude trvať oprava?
Dĺžka opravy závisí od niekoľkých faktorov:
- podmienky dohodnuté v servisnej zmluve
- závažnosť poruchy
- dostupnosť náhradného dielu
- vyťaženosti servisných technikov
Väčšinu bežných opráv vykonávame v priebehu niekoľkých pracovných dní od nahlásenia.
Koľko bude stáť oprava?
Cena opravy sa skladá z troch položiek:
- práca technika
- cestovné
- náhradné diely
Cenu pozáručnej opravy väčšieho rozsahu je možné určiť až po diagnostike prístroja.
Pri malých prístrojoch je možné znížiť cenu opravy o cestovné náklady poslaním prístroja do nášho servisu.
Servisný zásah v záručnej dobe je bezplatný.
Je možné prístroj na opravu poslať a ako zabezpečiť dopravu?
Pri veľkých analyzátoroch je obvykle servisný zásah realizovaný priamo na dotknutom pracovisku.
V prípade potreby odoslania malého prístroja dopravu zabezpečuje naše servisné oddelenie prostredníctvom kuriérskej spoločnosti.
Ideálne riešenie je zabaliť prístroj do obalu, v ktorom bol expedovaný od výrobcu. Ak to nie je možné, vhodné je použiť kartónovú škatuľu a prístroj obložiť zo všetkých strán bublinkovou fóliou, pokrčeným papierom, molitanom a pod. tak, aby mohol balík prevziať kuriér a prepraviť ho bez poškodenia.
Pred zabalením je potrebné z prístroja odstrániť všetky prevádzkové roztoky.
Kuriérska spoločnosť nepreberá zodpovednosť za poškodenie nedostatočne zabalenej zásielky.